Sanırım ben memeden kesme yoluna girdim 5 saattir hiç emzirmedim uf olmuş dedim konuştum şimdi uykuya dalmasını nasıl yapicam bilmiyorum memeyle uyuyordu tabi bide geceleri uyanması var 😔😔 devam sütü versem mi diyorum gerçi biberon da hiç almamıştı nasıl bi yol izliyim fikir lütfen 🌺