alpinannesi3 geceyi bilmiyorum ama ben hero babyninkini almistim sabah veririm diyordum ogun biraz acelemiz vardi icindekilere bakmamisim tam yapicaktim ertesi gun icindekilere bakayim sahi ne varmis dedim bir baktim palm yagi varmis yapmadim hic iyikide bakmisim alirsaniz mutlaka bakin oyle alin