TeacherrMom aynısını benim bebeğim de yaptı 3 gün sürdü aşağı yukarı bir de çok emmekten dolayı da kustu sürekli ama geçer bazı bebekler öyle maalesef 3 aylık oldu her aşıda aynı terane hele 2 aylık aşısı 5 gün huzursuzdu bir de aşılar atak haftalarına denk geliyor ya o da etkiliyor, rota aşısı yaptık mesela ağızdan su veriliyor bir şey yok ama hanımefendi gece aşırı ağladı zor uyudu calpol verdim artık bir çay kaşığı bir de 2 aylık aşıda gece calpol vermiştim çok ağlıyordu çünkü gün boyu, aşının ilk günü gece bir kere verdim o kadar dene istersen ağrıyı alıyor uyuyor benimki