Ilay1710 7 ay 22 günlük kızım da diş çıkarmadı. Çok fazla salyası akıyor dişleri çok kaşınıyor ama bir şişme ya da kızarıklık yok ateş ishal falan da hiç olmadı. Doktor da geç çıkarması daha iyi dedi bilemedim😕
1Umut 8 ay 2 günlük bizde de yok 🙃 ama sanırım alt iki dişi aynı anda geliyor.Aşırı kabarık ve beyazlama var.Salyaları su gibi akıyor + başı terden su duruyor.
Ayabarsmom Ccyyln yaa her gördüğüm bebek dişini çıkartmış oğlundan ay olarak küçük çoğu bebek bende bizde mi sorun var dedim
1ben- 8 aylıkken çıkardı ilk dişini . Genetik bi durum . Anne baba ne zaman çıkardıysa ya anneye ya babaya benziyor . Ben de kızım gibi 8. Aydın’da diş çıkarmışım