Kızımda ilk başta burun tıkanıklığı başladı ama iltihaplı değil su gibi akıyor. Ateş, halsizlik iştah kaybımız yok şükür. Sonrasında öksürüğe döndü çok arada da hırıltısı oluyor, var mı tavsiyeleriniz ?
Fizyolojik ile sürekli burnunu açıyorum birde fizyolojiği hava olarak veriyorum