Bebeg Hanımlar bebeğim 12.hafta atağında sanırım uykuya dalamiyor sallasamda çok ağlıyor Papatya çayı versem uyutur mu yada siz atak haftalarında bebeği ağlatmadan nasıl uyutabildiniz ònerilerineze ihtiyacım var 🥰
Mrvkrt- Bebeg nasıl sakinleşeğini bulmanız çok önemli biz en son kucakta dik konumda gezerek uyuyakalıyordu🤦🏻♀️
Bebeg Mrvkrt- keşfedebildigim gözleri açıkken sürekli etrafa bakıyor oyuzden uyumuyor. Artık yüzünü mendille kapatıyorum etrafa bakmasın uyusun diye
Mrvkrt- Bebeg tam etrafı keşfetme çabası merak ilgi hepsi başlıyor artık kapatın ya da karanlıkta uyutmaya çalışın