Esraerol-geldi Alp_46 bence yaptırın evet fiyat olarak pahalı ama okdar kötü bi hastalık ki kusma ishal sıvı kaybı
AsyaMerve38 Ben yaptırdım kesinlikle tavsiye ederim. Geçen arkadaşımın çocuğu rotavirüsü oldu, oda yaptırmamisti o kadar çok pişman olduki. Sabahın 5′inde hastane köşelerinde bir hafta boyunca perişan oldular çocukla. İmkanınız varsa kesinlikle yaptırın
Melis1706 Alp_46 cevremde iki kisinin bebegi oldu hastanelik oluyorlar genelde baska turlu atlatamiyorlar bitanesininde annesinede bulasmisti
hndstncvzlikek Alp_46 hastanelik durumlar var çevreniz doktor değilse lütfen bilinçli kişilerden fikir alın
Yesodiyorlar Yaptırmayıp hastalığa yakalanmayan gereksiz buluyor ama yaptırmayıp yakalananda keşke diyor
Liya01 Alp_46 bence maddi imkanınız el veriyorsa kesin yaptırın ablamın çocukları oldu aşıları yoktu eridiler resmen çocuklar çok zor topladılar. Kesinlikle yapılması gereken bi aşı keşke devlet karşılasa herkes yaptırsa ben kızıma yaptırdım hiçbir yan etkisi de yok
Tgcsrc Bende yaptırdım rota yetişkin e bulaştığın da bile yatırıyor çok fena çocukları da hastanelik yapıyor
yasacmalamalo Alp_46 kesinlkle alerji gbi bir durumunuz yoksa doktorunuza danışın yapdırın derim bazıları aşılardan snra alerji vs diyor dokundu diyor ama binde bir die biliyorum doktorunuza danışarak yapdırın zamanını geçirmeyin derim biz yapdırdık