Recbeyer benm kızım 18 gunlukdu doktor uçurum var dedi kardolojiye yonlendifdi bebeğim çok ağlamıştı kalpde 3 delik var dedi neyse sonra 5 aylık felandi başka doktora gittik oda köprücük kemiğinde incelme var dedi 10 yaşında gelin dedi tekrar kardiyoloji bulunduğumus şehir de yok tekrar kontrole götürmek isdedim 2 yaşını geçiyor