Egeselimmoms 2 gündür gaz damlası veriyorum bebeğim kakasını hiç yapamamaya başladı. Kullanan var mı. Ve çok ıkınıyor.
Aselim01 Egeselimmoms ben kizim 10 gunlukken kullanmaya basladim 2.5 ayina dogru cok iyi olmustu masallah cok faydasini gordum suan 9.5 aylik 6 gun sonda 10 ay olucaz coksukur iyiyiz
Gizzzzz-giz Egeselimmoms aynı durum bende de var 5 gün oldu bazı günler hiç kaka yapmıyo bazı günler bir defa ve felaket ıkınma geldi kızıma kullanmadan önce böyle değildi
Egeselimmoms Denizmavim geçenlerde verdim çok iyi geldi. İki gündür veriyorum ama çocuk hiç kaka yapamadı.
pembeucurtma Bu tür damlalar 2-3 aylık bebeklere fayda sağlıyor ama ay büyüdükçe etki etmiyor sanki benim deneyimime göre hatta eczacı bana burda 50 tl den başlayıp 1000 tl ye kadar damla var hangisini alırsan al şaşırtıcı bir fayda göremezsin dedi . Üstelik çok pahalılar ve içinde azcık var ya
Gizzzzz-giz Egeselimmoms devam ediyorum valla duruma göre bırakacam ama doktor bunu niye verdi onu bile bilmiyorum ben bunu da kullan dedi sıkıntısı olmayan çocukta sıkıntı oldu
mavikelebek_ Bio gaia bir gaz damlası değildir. Bağırsak florasını düzenleyen bir damladır probiyotik denebilir anca. Ek olarak sab simplex kullanmanı tavsiye ederim
mavikelebek_ Gazı olan bebek kaka yapmakta zorlanır, 2 gün kaka için uzun bir süre değil 10 güne kadar yolu var. Bir gaz damlası kullanarak rahatlatabilirsiniz ama bio gaia gaz damlası deği dediğim gibi bebeğin kabız veya ishal olmasını önler sadece
Esraerdemserin Egeselimmoms biogaia gaz damlası değil bağırsaklar için faydalı bakteri içeren probiyotik. Ben onla beraber sab simblex kullanmıştım ondan çok faydalı geri dönüş alamamistim nurse harveys almıştım o daha etki etmişti. Malesef her gaz damlası her çocuğa etki etmiyor. Çok sancılı bir süreç,umarım en kısa sürede geçer gider