Tiredmomy Önce anlatın ilk günler çok huysuz ve huzursuzlar gerçekten isyan isyan diyip duruyorlar resmen..Güle güle kakalar kitabını tavsiye ederim bol bol WC’de kitap masal balon şişirme gibi aktiviteler bulun sevdiği ki o zaman oturuyorlar..Kakadan korkuyordu oğlumda kabızlık sorunu yaşarsanız onu aşın mutlaka ilaç probiyotik ,kefir sıvı şeyler dayayın 3-4gün tutuyordu oğlum haliyle kabızdı 20gün uğraştık ilaçsa kullandık yeni yeni düzeliyor başlayalı 1ay oldu çiş olayı kolay.3.gün bitti ama asla bezlemeyin ben dışarıda bir kaç kere bez taktım.Sürekli sorun,sabırlı olun,annecim kakamızı ve çişimizi tuvalete yapıyoruz unutmuyoruz diyordum ben sorgulamak yerine tabi oyunlardayken yakalamak gerek 😀yoksa yapıyorlar çok erken uyumadıysa,ya da uyuyakalıp çişini yapmadıysa gece çişe kaldırmıyorum kuru kalkıyor genelde ıslatsana bez takmasanız iyi olur..Kimseyi ilgilendirmez 31aylıkken başladık 32aylıkken bitti geç kaldım diyorlar ne ya kışın mı başlasaydım zamanı bu zamandı başladım onda bile zorlandı çocuk kimene diyorum..