mina3757 kızlar 4aylık bebeğim var benden ve babasında başka kimsede durmuyor kalabalığa girince süreklimağlıyor hastane sağlıkocağı yada arkadaş evi anneanne babaanne farketmez kime gitsek ağlıyor durmuyor işe başylıcam nasıl yapıcam bilmiyorum
Birbebetoannesi mina3757 Şu an atak döneminde olduğu için normal ama kim bakacaksa alıştırarak olması kademeli ayrılarak daha iyi olur. Önce 30 dk, 45 dk, 1 saat şeklinde
Ysrrr11 mina3757 Sürekli dışarı çıkartın kalabalığa alışması lazım bir yere giderken de sizin dışınızda birinin kucağına verin ki yabancılara yavaş yavaş alışsın
pembeucurtma mina3757 atak dönemindeyse ondan olabilir yani yeni geliştiyse bu durum. Onun dışında çekirdek aile bebişlerinde böyle olabiliyor yeni yüzler gördükçe alışıyolar inşallah biran önce sizinki de öyle olur