Ozgeeliz çok normal böyle hissetmeniz bebeğim 4 aylık oldu ben bile bazen anlayamıyorum. Kendi anneme sorsanız 30 yaşındayım beni anlamadığını söyler☺️ Kendinize yüklenmeyin lütfen buna adapte olmaya çalışın sadece yeni doğum yaptınız hayatınız değişti ama her şey zamanla çok güzel olacak birbirinize alışınca,akışına bırakın,eğer size yardımcı olacak biri olursa daha kolay atlatırsınız ☺️