Mersin de yaşıyorum ben bu gece ilk defa klima çalıştırarak uyuduk oğluma uzun kollu atlet uzun kollu patikli pijama giydirdim üstüne pike örttüm klima beşiğine vurmuyordu yatak odamın kapısını da açık bıraktım çok soğuk olmasın diye. 24 te çalışırdım fanını da düşük ayara ayarladım yanaklarını kulaklarını kontrol ettim soğuk olup olmadığına dair bi sıkıntı yoktu gece emzirmeye kalktığım da benim kollarım soğumuştu 26 a çıkardım derecesini sabaha kadar çalıştı bu arada oğlum 2 ay 8 günlük