Arkadaşlar bebeğim ek gıdaya geçti 15 gün oldu 5 ay 15 günlük şuan doktorumuzun önerisi ile başladık. Sebzelerden başladım patates püresi havuç kabak püresi sonra yoğurt verdim bugün de kayısı vermeye başladım. Ama bebeğim kabız kakasını yapamıyor ve ağlıyor öneriniz var mıdır kabız olmaması için lütfen yazarsanız sevinirim 🌸