AhsenEC Merhabalar bebeğim 2 buçuk aylık burnu tıkalı öksürüğü var doktora gittik balgam söktürücü verdi ve serum fizyolojik yapmamızı söyledi bende gribim kızım bugün hapşurmayada başladı emzirirken ilaç kullanamıyoruz malum önere bileceğiniz birşey var mı