Tubasu aynı sorundan muzdaripim 🤦🏻♀️ gözyaşı damarları dar olduğu için gözyaşı orada birikiyor daha sonra akıntı olarak geliyor dedi doktorumuz masaj önerdi 3 gündür yapıyorum ama değişen bir şeyde yok 1 yaşına kadar sürebilir sonrası ameliyat tarzı bir işlemle açılır dedi benim bebeğim 2 aylık üşütme dediler meme ucun değmiştir kolundan çekmişsindir öyle olmuştur dediler 🤦🏻♀️ göz doktoru enfeksiyon dedi damla verdi asla fayda etmedi çocuk doktoruna gittik enfeksiyon yok damarları dar dedi akması bişey değil ağrı yapıyo mu çocuk sürekli huysuz huzursuz