Gamzeren13 Mualp yeni sipariş verdik elime ulaşmadı henüz bizde merakla bekliyoruz 4,5 aylık oğlum dişleri için aldık salyaları baya arttı bakalım sonuç nasıl olucak🤔
Eminegokhan Mualp ben kolyesini ve bilekliğini aldm hic bi ose yaramadı hala huzursuz sürekli ağız suyu akıyo günde 30 tane önlük degstryorum
Mkrmemr Mualp 1aydir kullanıyoruz bizimde gaz sancimiz huzursuzlugumuz çok vardı gaz sancimiz azaldı şükür 🙏
Mualp funda67 Benim oglum cok huzursuz.o kadar cok doktora götürdüm ki bir seyi yok dediler.kolik bi bebekti simdi 6 aya girdik hala ayni.kilo alımı iyi şükür ama devamli huzursuz bi arkadasim simdi dis cikaracak o yizden böyle dedi.Kehribar kolye ise yarar dedi.Ama kararsizim.Gercekten sakinlestiriyor mu gözle görülür bi degisiklik olur mu ?
Nazlicicegim Mualp Benim bebeğimde kolik ve çok huysuz. 4 Aydan fazla oldu bizde kullanıyoruz ama salyasının azalması dışında huysuzluğuna vs gibi bi faydası olmadı.
Sururukalb Bende aldım hem huysuzdu hem ağzı çok akıyordu. 1 saatte 3 4 önlük değiştiriyodum. Kullandım hiç bi faydası olmadı. Şimdi 6 aylık ağızının akması baya azaldı. Huysuzluğuda süte alerjisi varmış ondanmış şimdi daha iyiyiz hamdolsun ☺️
Mualp Bi hemsire dedi ki bana hormonlarını bozarsiniz daha cok güçlü.O yuzden sizden de bi fikir almak istedim.
Mualp Demek ki bizim istedigimiz derecede ise yaramayacak.Belki faydasi vardir ama su anda bebek icin gerekli bir sey degil sanirim.Bir umut belki alirsam iyi gelir demistim ama demek ki ne yapsak faydasiz 😬
Nazlicicegim Benim çevremde alan kişilerden memnun olanda var olmayanda ki herkesin ki sertifikalı. Bence bebek huzursuz ve huysuzsa kolye falan hak getire 😏
24_06_2019 Mualp bizde bir haftadır kullanıyoruz. Salyası azaldı. Uykuya geçişleri kolaylaştı sanki gazımıza da iyi geldi. Ama kolyeden mi bilmiyorum. Tam anlayamadım iyi gelip gelmediğini ama bi haftadır değişiklik var bebeğimde
Mualp Teşekkür ederim anneler o zman mecbur bunu da alacagiz su an dis cikarma donemimde huzursuzlugu gitmese bile salyasiyla atesine iyi geliyorsa almak lazim iyi arastirmak lazim,baltik kehribari olmasi lazim sertifikali 😬
Sasah1441 Mualp canım glt sertifikalı ürün al arastır sahtesi çok piyasada sertifikalı diyorlarda glt sertifikası hepsinde yok sahte ürün işe yaramıyor 👍