didem_2 Aylizimmmm mamanın markasını değiştir canım benimkide içmiyordu şimdi 1.5 saatte bir 150 içiyor
Aylizimmmm didem_2 Bebelac içiyordu çok iyi kilo alıyordu azaldi Aptamil presnoe verdim şimdi hippe geçtim hala ayni
Beybishark27 Aylizimmmm olabilir. Çişli bezi 6 ya ulaşıyorsa, kakasını da yapıyorsa doyuyor demektir. Üzülmeyin
Minikkussum Aylizimmmm 9mart Aynen bende bir kere denedim yeşil kaka sıvı köpük gibi olmuştu demeki yeşil kaka çoğunda yapıyor
Minikkussum Aylizimmmm valla bilmiyorum kına yeşili korkup devam edemedim bide proteini yüksek ilerde sorun olurmu dusuncesiyle devam etmedim kullanan çok var gerçi ama bilemedim
Minikkussum Aylizimmmm aman boş ver mama mi yok çok şükür bebegen beğen var valla biz hipe geçtik siz hangisine sma mamada güzel palm yağı yok içinde