bilgekizinannesi Fatihinannesi05 çok tehlikeli. Size söyleyen ebe bilinçsiz bir ebeymiş dinlemeyin lütfen. Ailenizden yapmaya çalışan olursa da izin vermeyin tuz bebeğin vücudundaki suyu alıyor ve susuzluktan vefat ediyor bebekler denemeyin bile
Deletedmom_875 Valla oyle balık tuzlar gibi tuzlamadik ama bi tas suya annem bal koydu 2 kasik, bir cimdik tuz atti sadece o kadar. O suyu sürüp 5 dakika beklettik yikadik. Tuz oyle cildine mi sürülür yakar narin ciltleri oluyor zaten
Deletedmom_79 Fatihinannesi05 delirmeyin. Kendi terlerinde ki tuz oranı bile çocukları isilik ederken!
GSevilay65 Fatihinannesi05 kızım ilk dogdugunda 40 lik suyuna azcik ama gerçekten azcik tuz serpti kaynanam bide azcik bal su kovada baya vardı onu da söyleyim de linç yemiyim :) bişi olmadı çok şükür cnku çok çok çok az koymuştuk
Senazz11 Fatihinannesi05 doğuda doğup büyüdüm ordakiler yapıyor hatta 1 gün de bekletiyorlsr 😂😂 ama başka kişilerden gördüğüm de duş aldığı zaman ayrı suya gül suyu biraz tuz ekleyip duş esnasında dokuyorlardi en son da durulsyip çıkarıyorlar
Bgumy Fatihinannesi05 ay asla ölürüm de izin vermem, vermedim de zaten, lütfen sakın yapmayın yapana da izin vermeyin onun o incecik cildine yazık değil mi göbeği düşene kadar yıkatmıyor bile doktorlar. Bebeğin cildi yanar böbrekleri iflas bile edebilir.
Nrgngr Fatihinannesi05 ilk bebeğim benim yaptılar bizde de adettir tabi ben dikişli olunca kendimde değilim bal ve tuzla yikadilar bize de yapmışlar ama terim kokar ve çözüm bulamıyorum yani ise yaramıyor onu anladm 2.cicugum olursa asla yaptırmayı düşünmüyorum