Cnsy00 Bebeğim 3 kilo doğdu şuan 5200 normal sınırın 200 gr altında bugün aptamil mama aldım sabah öğle akşam vermeyi düşünüyorum aynı zamanda emzirmeye devam edeceğim bebeğimin güzel beslenebilmesi için ne yapabilirim
Aleynagr Cnsy00 siz süt kalitenizi ve miktarınızı arttırmaya bakın derim… süt miltarı için bol bol su için inanın çok faydası var kalitesi içinde çiğ kuruyemiş ve protein ağırlıklı beslenin inanın faydasını göreceksiniz ☺️
Cnsy00 Aleynagr inanın zaten öyle besleniyorum dışarıdan yemiyorum sürekli et yumurta kuruyemiş ceviz 3 litreyi geçgin su içerim ama olmadı yani böyle bol bol sütüm gelmedi hiç çok istiyordum ama napalım buna şükür
Aleynagr Cnsy00 moralinizi de bozmamaya çalışın moral de sütü etkiliyormuş etrafımdan öyle duydum iyi düşünün iyi olsun bol bol sütleriniz gelsin inşallah 🌸