didemustafalmila Kızlar yeni sezeryan oldum bir haftalık daha. Dikiş bakımı ve kontrolleri nasıl oluyor doktorumuz pek bişey demedi taburcu olurken. Ne kadar sürede dikiş kontrolüne gidiliyor ve evde kendi bakımınızı nasıl yapıyorsunuz?
silaa66 didemustafalmila benım dıkısım erıyen dıkıs doktorum bana ız kremı verdı 15 gun sonra basla dedı yarın baslıycam😊
silaa66 didemustafalmila ınan bılmıyorum hastaneden cıkarken yazdı ama suan ızı bıle bellı degıl gercı cok az 🤍 numarası varsa ara veya mesaj at canım ıstersen
Yesodiyorlar 1 hafta sonra dikişlerimi aldırmaya gittim ama bi başta bi sonda iki tane vardı onları aldı krem verdi dikişlerim alındıktan sonra kullanmaya başladım şimdi bakıyorum izi ilk bakışımda farketmiyorum bile 2,5 ay oldu ☺️
didemustafalmila Yesodiyorlar Benimde iki uçta misina ipi gibi bişey var. Acaba alınan dikiş mi bilmiyorum tam.
didemustafalmila silaa66 Şehir Hastanesinde acil sezeryan olduğum için malesef arayamiyorum doktorla iletişim kuramiyorum
Yesodiyorlar didemustafalmila onların alınması gerekiyor diye biliyorum yinede bir uzmanla görüşmekte fayda var