Tuti29 bende çalışmıştım destek eleman olarak. Sonrasında kalmam için teklifte bulundular ama kabul etmemiştim. Tüm gün ayaktasınız. Mola bir saatti yanlış hatırlamıyorsam ama bir mola daha vardı sanki. Maaşı güzeldi o zamanlar. Yemek kartı veriliyordu. Primide vardı. Güzel bir mağazaysa yani satışı çoksa maaştan güzel prim alıyordunuz. Benim çalıştığım mağaza şişli cevahirdeydi. Ortamı çok eğlenceliydi. Bir de sürekli müzik çalardı başım çok ağrırdı onu hatırlıyorum😁