Arkadaşlar adetim 10 gün gecikti gelen hafta test yapmıştım negatif çıkmıştı bugün yine yaptım silik çizgi çıktı gidip kan verdim kan sonucum negatif çıktı sizce neden olabilir anlam veremedim kan testi yanlış çıkan var mı acaba negatif çıkıp hamile kalan