Miracinannesi_ Bebegim sürekli uyukluyor uyanıp ağlayacak gibi oluyor ama ağlamaya mecali yok tekrar uyuyor ve inliyor ateşi yok ama içim parçalanıyor Düzgün emmiyor mamasını almıyor normal mi ne kadar sürer böyle
Muallim27 Miracinannesi_ 2 gün sürüyor etkisi sonradan geçiyor.Cok ağlar huzursuz olursa calpol verin belki aşı yerleri acır.
Zynp123 Miracinannesi_ yapar benım kızımda mesela ası olurdu ılk gun tamam ama ıkıncı gun allahım cok zor olurdu yagmur kar çamur demeden o gunu sokaklarda gecırırdık sabah bır cıkardık aksama kadar eve gelmezdık agladıgı ıcın.. ıstahsızlık yapardı mama yapardım ıcmezdı 2 saat sonra bıdaha yapardım onuda ıcmezdı yıne yapardım derken boyle gıderdı ama 2 gun sonra duzelırdı
Miracinannesi_ Muallim27 teşekkür ederim 1 cay kaşığı calpol verdim şimdi inleyerek uyuyor inşallah dediginiz gibi bikacgune toparlar
umran93 ayy benimki de öyle dün aşı olduk çocuğa bugün bi haller oldu bende üzülüyorum sabahtan beri emmek istemiyor mama yapıyorum içmiyor şaşırdım napcağımı😭
Miracinannesi_ umran93 geçmiş olsun canım bende aynı şekilde ne yapacağımı şaşırmış durumdayım calpol verdim ateşini takip ediyorum kilo alımı zaten yavaşti inşallah bikacgune toparlarlar 🙏