Bebeğim 3 aylık olmak üzere ama uykuya direniyor ve uyuyacakken hep ağlıyor. Ağlatarak uyutmak anne bebek ilişkisine zarar verir diye duyuyorum. Ağlamaması icin elimden geleni yapıyorum ama uykuya geçerken hep ağlıyor kucağımda tutuyorum konuşuyorum sakinleştirmeye çalışıyorum ama yok yine ağlıyor. Sizde bu uyutma sürecindeki ağlama ilişkimize zarar verir mi yada bebeğimi etkiler mi ? Evet bunu bile dert ettim kendime ☺️🥺