Yıllık olarak ücretini ödediğim evden çıkmama 3 ay var. Yani kesin çıkacağız. Bizden sonra ev sahibi evi kira yerine satışa koyacakmış. Bu yüzden müsait olduğumuzda, evin fotoğraflarını çekmesi için emlakçı göndereceğini söyledi. Çok etik gelmese de tamam dedim. Sonuçta benim eşyalarım ve benim özel alanım. Her neyse tamam dedik adam çekim için gelecek ama aklıma takılan şey şu bu adam evi satışa şimdiden koyacağı için bize 2-3 gün sonra evi görmek istiyorlar derse göstermek zorunda mıyım? Tanımadığım insanlar sonuçta evimi gezecek ?