selam kizlar🫶🏼
Bebegim kiz bebek ve 4 aylik, sadece anne sütüyle besleniyor, bugün doktora gittigimizde kilosu yaklasik 5.5 kilo cikti ve Doktor az buldu. Aslinda sürekli idrarini ve kakasini yapan bir bebek yani bende anlamadim. 😓 Kisacasi Doktor ek gidaya baslamami istedi - Muz, elma, yogurt, patates, sebze tarzi vesayre ver dedi. Ve Hipp Markasinin ek gida olan seyleri tavsiye etti 4 aylik olanlardan..
Siz olsaniz ne yapardiniz, ek gidaya henüz cok erken degilmi ya?
Ne yapcagimi bilemedim😢🤷♀️
Fikirlerinize ve Tavsiyelerinize ihtiyacim var kizlar🙏