Seherhelin Merhaba hanımlar 37 günlük kızım sürekli aglıyor ne yapacagımı sasırıyorum emzik veriyorum gezdiriyorum emzirmeye calısıyorum ne yaparsam susmuyor taa uyuyana kadar bu durumda olan var mı?
edafmo Seherhelin kolik veya gazı vardır muhtemelen. Benim kızımın gaz sancıları 30 günlükken falan başlamıştı. Doktorunuza danışarak probiyotik ve gaz damlası başlayın bence
Tansu15 Seherhelin ben malasef 57 günşüğüz ve hala aynı 1 haftalıkken başladı. Önceleri hep gaz sanmıştık ama fark ettikki uyku içinde çok ağlıyor gerçi susmadan ağlıyor hep ama. Her hafta doktora gitmekten utandık
-Eraymoms- Seherhelin Hani 40 insan sonra ağlamalar durur bebek sakinleşir diyorlar ya o bende ise yaradı biraz sakinledi oğlum daha çok 40 ini bekle bakalım suan çok küçük haliyle senin kucağını istiyor hep 🥰😅
Perianasi Ayaklarını sürekli karnına çekerek ağlıyorsa gazı vardır . Bol bol ten teması yapın , gaz masajı yapın
Seherhelin Tansu15 bende doktora kontrole gittim 2 gün once sürekli ağlıyor demeyi unuttum ama genel kontrolde de bir sıkıntı çıkmadı benimki de ya gaz sancısı yada baska bişey anlayamadım gitti
Seherhelin -Eraymoms- kaynanam falan da 40 cıkınca düzelir falan diyorlar umarım düzelir çünkü cok zor sürekli ağlaması dayanılmaz