melike567 bende mahrumiyet bölgesindeyim iki adet gördüm doğum sonrası ikisi de öyle kötü zamanlara geldi ki gidemedim taktırmaya şimdi tayin çıkan yerde bir ay geçsin düzene oturtup başka şehirde taktırcam.Çünkü takıldıktan sonra ağır kaldırmamak gerekliymiş taşınma da illaki kaldırcam o yüzden kaymasın diye başka yerde kısmet olacak 😂kontrolleri aksatmayın aman Allah korusun bir sonra ki postunuz spiralle hamile kaldım olmasın 😂