yildizfamily Bebeğim 1aylık Serum fizyolojik ama bir kaç kez kullandık sadece koca paket duruyor internette açıldıktan sonra 15 gün diyor siz kullanıyotmusunuz yoksa atıyormusunuz
Agg2408 yildizfamily ben kullanıyorum atmıyorum ama doğru mudur yanlış mıdır bilmiyorum eczacıya sormuştum kullanabilirsin demişti ama doktora sormadım
piremsesssannesi yildizfamily benimki minik minik kutularda ve hepsinin 24 saat süresi var dedi eczanı açtığım andan diğer güne kadar kullanıyorum sonra atıyorum
terazikadini yildizfamily sürekli yıkama yapmak iyi değildir orta kulak iltihabına sebep olur , son zamanlarda çok yıkama yapıldığı için çoğu çocuk doktoru orta kulak iltihabının arttığını söylüyor
terazikadini yildizfamily yok bee kullan nolcak su hepsi ben boşalan şişenin içine serumdan çekip koyuyorum bir yere giderken iyi oluyor