Bebeğim doğduğundan beri park beşik kullanıyoruz üst katında uyuyo hala (9,5 aylık bu arada) üst katın kilo ağırlığı 9 kiloya kadardı bebeğim de şimdi 9 kilo alt kata geçmeli miyim tehlikeli bi durum olur mu? Kendisi uyanınca tutunarak kalkamadığı için ara katta yatırıyorum hala gece kalktığında alıp koymak kolay oluyo diye. Ama kilo sınırı geçilince bi tehlikesi var mı Allah korusun taşıyamaz da düşer mi falan böyle bi ihtimal var mı alt kısma geçmeli miyim?