Selimikomom maalesef kansızlık çok zor hamileligimin 8 ayında kalkıp lavaboya gitmeye bile gücüm olmuyordu heleki geceleri vücudum tamamen uyusuyordu eşim her gece kalkıp beni lavaboya götürüyordu en son dayanamadığım jcin doktor kan iğnesi yazdı 9.ayda o da iyi geldi baya