Abimin eşi 3.ayından sonra kanaması olmaya başladı şuanda 21 haftalkk oldu kanamadan dolayı çok kez hastaneye gitti ve yattıda. Dünden beridir kasılmalarının olduğunu söyledi bebek bir yere toplanıyor canı yanıyormuş bunu bende yaşadım ama 30. Haftadan sonra yaşadım onunki daha çok erken doktora gidin dedim hemen şimdi bakmışlar kanamasının sebebinin plasenta previa olduğunu anne ve bebek için risk teşkil ettiğini eğer kanaması çok olursa müdahale edeceklerini söylemişler. Doğum sancısıda çıkmış sanırım rahimde kısalma olmuş previdan dolayı iğne falan yapmışlar. 8 seneden sonra oldu çocukları çok korkuyoruz. Varmı yaşayan detaylıca anlatır mısınız neolur…