Eylul2018 Almilaninannesi korkma benim kızımda daha geçenlerde ateşi yükseldi soğuk algınlığından ben önce calpol verdim düşürmeyince üstünü çıkardım yine düşmedi fitil ve ılık duş aldırdım düştü. Bu arada 39.4 olmuştu 36,9 düştü
Almilaninannesi Sağolun kızlar gece 12de ateşi 36,4 e düştü sabaha kadar 2 saatte bir kontrol ettim yükselme olmadı şuan 36,5 yinede öğleden sonra sağlık ocağına götürcem teşekkür ediyorum hepinizede 💗🙏🏼 Dykdyk Dykdyk Eylul2018 Deletedmom0015 MuhammedAmine Deletedmom133 Ipek34 Bilgelalidogan Duyguaslannn Dykdyk
Deletedmom0015 Almilaninannesi hastanede de aynı şeyler yapılıyor ılk mudahale tekrar 39olursa ve 39.5gecerse acıl gitmeniz gerek
MuhammedAmine Almilaninannesi Rabbim şifa versin . Ateş vücutta enfeksiyon var anlamına geliyor çünkü dişse 38 i geçmez ateşi düşse bile sebebini öğrenmek için bi doktora götürün birde sirkeli su soğuk su ile kompres yapmayın iyi değil ılık duş 39 u görünce şurup yeterli inçe giydirin üzerini örtmeyin oda sıcaklığı 21-22 derece olmalı . İnşallah hemen düşer ateşi
Deletedmom133 Lilan ilk yardım eğitim aldım ben ilk yardımda kesinlikle sirkeli su kullanılamaz dediler bize doktorlarda aynı şekilde
Bilgelalidogan Almilaninannesi 39 çok yüksek beklemeyin hastaneye götürün lütfen belki enfeksiyon vardır Bi kontrol etsinler benim kızım havale geçirdi çok zor bi süreçti bağırsak enfeksiyonu varmış bizde diş çıkarıyor sanıyorduk ateşi Be ishalini ona bağladık ama değilmiş enfeksiyon kana karışmış O yüzden havale geçirdi
Duyguaslannn Ya hemen hastaneye götür orda gözetim altında kalsın ben 39.8 i bile gördüm kabus gibiydi resmen inşallah düşer kuzumun ateşi ya en azından fitil filan atarlar yavrumda rahatlar gece heleki cok tehlikeli allah korusun uyuya kalırsın bişey olur🙏🏻
Dykdyk 39 çok yüksek bir ateş beklemeyin doktora götürün hemen. Salı günü benim oğlumda ateşlendi 39u gördüğüm an acile koştuk. Boğaz enfeksiyonu varmış. Antibiyotik ve fitil verdi