Oğlum 7 aylık oldu ama hala çay kaşığıyla 2 kaşık zar zor yer bu ayda çay bardağı kadar yemesi gerekiyomuş bazı bebeklere bakıyorum bi öğün karnını doyuracak kadar yiyo anormalimi böyle yapması bu süreci tamamlamış anneler bilgi verin lütfen napıcağımı bilemiyorum yaptığım herşey çöp oluyo