Bebeğim 3,5 aylık. Gündüzleri 2 saatte bir acıkıyor hala. Bu normal mi? Anne sütü alıyor bazen sütüm mü yetmiyor diye düşünüyorum ya da belki arayı mı açmak lazım? Tabiki gündüzleri hala çıkıp işlerimi halletmem zor oluyor sık acıktığı için. Sizde durumlar nasıl 🤗