_Zulfissss_ yazık yavrum kıyamam iyileşir hemencecik inşallah kedi filesi yaptırmanızı tavsiye ederim yorumlarda yazanlara da şaştım kaldım yok 3 kere düştü 2 kere düştü hadi birincide ihmal ettin düştü hiç mi akıllanmadın da 2.ye 3.ye düşürdün hayvanı yazık günah gerçekten veterinere verdiğiniz paradan daha az tutuyor file yaptırmak ve hayvanın acı çektiği yanına kar kalıyor