Semaemrahamza Bebeğim bir aylık aptamil kullanıyorduk ama 2 gündür aşırı gaz yaptı önerdiğiniz mama var mıdır gaz yapmayan
Melis1706 Semaemrahamza aptamil bizde de aynisini yapmisti ben sma optipro kullaniyorum bizde yapmadi