Merhaba,
Bebeğim prematüre doğdu şu anda 4 aylık
Anne sütü ile besleniyor fakat iştahlı bir bebek olduğu için 1buçuk saatte bir emiyordur.
Fakat akşam uyku saati geldiğinde memeden bir türlü kopmak istemiyor, uyumak istemiyor.
Gündüz uykularına dalmada bir problem yok doymasa hiç uyumaz diye düşünüyorum.
Gece uykusu için geçiş yaparken mama veriyorum 90 cc kadar beni de emince tıka basa doyduğu için anca o şekilde uykuya geçiyor.
Sorum şu günde bir kez mama vermek alışkanlık yapıp daha fazla mama ister mi?