Eymenmom1 10 gün oldu göbeği düşeli bugün böyle çok az kan gelmiş çok korktum doktora gidicez ama bilen varmı normalmidir. Bugün biraz fazla ağladı ondan olabilirmi peki bilen yazsın ne olur🙏
Deletedmom_79 Eymenmom1 normal ama götürün belki k vitaminini yeniler ya da gümüşle yakar orayı. Ama asla korkulacak bişey değil
berosunannesi Eymenmom1 aynısı bizde de oldu zıbını kan olmustu elim ayağım titredi cok korkmustum herkese foto attım😀 ama cok sükür hiç bi sorun olmadı bir iki güne geçti gitti şimdi mis gibi göbişimiz var🥰
1Cicianne Eymenmom1 ağlatmamaya bak bebişi bizde de gelmişti önrmli değil dedi hiçbir şry yazmadı da zaten 1 aylık oldu gitti göbeği içine
Poyrazin_annesii Bizimde agladıkca sarı bışey akıyo zıbınına yapışmış. Yatın kontrolumuz var sorucam bnde doktra
Eymenmom1 Poyrazin_annesii ben yoldayım gidiyorum bakalım inş önemli değildir yazarım buraya bilgi olur herkes için.
Yasse1208 Poyrazin_annesii merhaba bebeğim 2 haftalık oldu bizde de aynı durum var sarı iz cıkıyor zıbınına göbeğinden, siz sprdunuz mu ne dedi doktor acaba
mervoliiiii k vitamini iğnesi yaparlar tekrar. normalde doğum anında yapılıyor bazen yetersiz gelebiliyor. bu durumda göbek deliğinden kan sızıntısı oluşabiliyor. tekrar bir doz daha yapılınca kanama durur
Eymenmom1 Gümüş nitratla yaktı doktor birde krem verdi önemli bir durum değil dedi sağolun arkadaşlar🙏
Poyrazin_annesii Yasse1208 meraba gobegıne baktı fazla bişey yok dedı ama kibrit çubuğu gbı bısey sürdü sadece
Yasse1208 Poyrazin_annesii teşekkür ederim çok geçmiş olsun size, sağlıklı ömür diliyorum bebeğinize 🙏🏻