Deryadila Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık sütüm git gide azalıyor 5 inci ayında rk gıdaya başlamak istiyorum neyle başlamalıyım kac öğün vermeliyim yardımcı olur musunuz şu anda sütümü arttırmak için uğrasıyorum ama olmuyor yardım edin lütfen
Nslhn53 Bence bebeğiniz büyüdüğü için yetmiyor artık 🙂sağlık ocağından veriyorlarmış liste bende başlıcam bakalım nasıl olcak 🙈🤦♀️