Bugün sağlık ocağına gittim bu ay içinde sadece 300 gram almış ki çok fazla emiyor huzursuz değil bez sayısı fazla boyuda çok uzamamış neden böyle oldu ya annemle gittik resmen kadın söylene söylene bir hâl oldu çocuğu çok sık emzirmiyorsun yarım saat başı emzirsen kilo alırdı falan öyle yapsam memeden kendini çekip duruyor emmek istemiyor tok olduğu bariz belli zaten canım sıkıldı bağırdım bende tamam sus artık dedim. Sağlık ocağındaki bebeğime bakan hemşirede izinliymiş başkası baktı hiçbir şey demeden gitti eh normal diyip geçiştirdi. Önceki aylar 1 kilo alan çocuk şimdi 300 gram almış ya çok üzüldüm mama takviyesi yapmak istemiyorum tok olduğundan eminim çünkü