Ayseee60 bence bu kadar takılmayın ben asla birşeyleri yapsın diye bir çabaya girmedim kendi ne zaman isterse ben sadece isteğini görünce hep elinden tuttum basarsın diye destekledim mesela ilk emeklemeye başlayınca oyuncağını önüne koyduğunda hirslanip ne yapıp edip kendini ittire ittire birsekilde gidip alıyordu hemen alkışlıyordum kızımı başardı diye çok mutlu oluyordu her başarısında alkışladım şuan 6 aylık emekliyor fildir fildir ayakta duruyor 5-6 saniye kendi kendine ama daha fazlasını yapsın diye uğraşmadım bırakın sizde artık herşeyin farkindalar kendi istediklerine göre davranıyorlar yapamadığından vs. Değil hareketlerine de takılmayın çok fenalar bunlar 🤣 mesela kızıma anne dedirtmeye çalışıyorum ama bütün gün baba diye dolanıyor halbuki anne demeyi biliyor ama inat işte keyfine göre ama meme isteyince başlıyor anni demeye 🤣 yada buğlem diye sesleniyorum dönüp bakıyor ilgisini çekecek birşey varsa her seslenisinde dönüyor ama ilgisini çekecek birşey yoksa tinlamiyor bile