Eymen14 Normalde bebelac kullanıyorduk markette olmadığından bebevita almak zorunda kaldık kabızlık yaptı ve kaka rengi koyu gri gibi renk aldı normal mi
Fatma23 Bende kızıma bebevita 2 kullandım internette araştırdım 2 numaralı kabızlık yapıyormuş, kızımda haftalardır kabızlık çekiyordu