Zaz24 Ay bittiğinde ek gıdaya başladık tadımlarla. 1 aydır ek gıda dönemindeyiz. Artık günde 2 öğüne çıkarttım. Sabah kahvaltı bi de ikindide yoğurtlu bi ara öğün gibi. Fakat bebeğim 6-7 kaşık yiyip bırakıyor. Onun kaşık boyutu da çay kaşığından bi tık büyük. Normal mi? Az mı yiyor? Kafam karışık.
livanurvealpinannesi61 Zaz24 1 günde 2 çay bardağı kadar yiyebilir. Zaten ek gıda dediğimiz 1 yaşa kadar tadımlık verilir. Doyana kadar ek gıda verilmez.
Noyandnz Zaz24 benim oğlumda 7 aylık bazen 2 kaşık zor yiyor bende ısrar etmiyorum açıkcası meyve emziğine haşlayıp koyuyorum bazen sebzeleri öyle yiyor