kızlar bebeğim 6. ayına girecek ve ben ikinci çocuğu istiyorum😂
yani bi kardeşi olsun istiyorum ama beraber büyüsünler kafayı kırmışken zaten herşey zorken o da çıksın aradan 😂😂
ama ben sezeryan doğum yaptım bu konu düşündürüyo sadece erken mi olur 2. ameliyat sıkıntı olur mu