Bebeğim 36 haftalık 2400 gram doğdu 4. Aya girdik 5 kilo bile olamadık😔 Doktor kendi sütüm olduğu için mama önermiyor ama meyve püresine başla dedi 5. Ayda da kahvaltı, çorba, muhallebi vb. vermeye başlayacakmışım. Emzirdikten 1 saat sonra meyve püresi ver dedi elma kayısı muz veriyorum cam rendeden geçirip ama her gün kaka yapan çocuk katı ve az yapmış ağlayarak ıkınıyor kabız oldu herhalde. Elmanın pütürlerini falan da zor yutuyor midesi bulanıyor gibi yapıyor. Muzu çok severek yiyor faydalı diye az az veriyorum ama içine zeytinyağı koysam zararı olur mu ki? Erken mi oldu sanki var mı bizim gibi erken başlayan?