Hsaes oğlumda bebekken o sekilde cok kusardi mamayı fışkırtarak cok doktora gittim reflü olabilir dedi gazdan olabilir dedi heosi farklı bisey söyledi mama degistirdim belki sevmemmistir diye o da ise yaramadi hepsini kustu sonra 6 aylik olunca icmek istemedi hem emzirip hem mama veriyodum ben mamayi kendi bıraktı ek gidaya başlayınca benide 18 ay emdi ateşi yoksa kilo alımı iyiyse sizde de bi sorun olamayabilir ama yinede doktora götürün kesinlikle bi baksınlar suan kizima da ayni sekilde hem mama hem emziriyorum onun kusmasi yok bazi bebekler sevmiyor