Kedici Sütüm çok boldu, 2 haftadır ve özellikle son birkaç gündür yok denecek kadar az :( çok üzülüyorum, ev işleri yapmaktan olduğunu düşünüyorum aç susuz kaldığım oldu. Ne tavsiye edersiniz sütümü bir an önce artırmak için?
tosbiksmoms Kedici ay evet ev işleri etkiliyor ben ramazan bayramında 20 günlük lohusa iken kayinvalidemlerdeydik ve 2 gün yoğun bir şekilde misafir ağırladım o günler çok azalmıştı sonra günlük öğün mik. Arttırıp bol bol su ictim geri düzelmişti şimdi 2 aylık olduk geçen günler de yine gittik yine dünyanın işini yaptırdı bana ve yine sütüm azaldi😔 korkuyorum kesilir diye. Ne yapacagimi bilemiyorum bende burada bekleyim.
Wanderlust Kedici her kisi bunyesi farkli. Ben yarim bardak limonata icsem tasardi mesela bulgur vs onerilen hocbir besin bende o kadar hizli ve cok etki yapmadi sadece limonata. Internette yaziyor bircok liste var siz de deneyerek bakin. Uyku/ bol ten temasli emzirme bebegi kucaklama surekli/ stresten uzak durma ve bol su en dogal yontemlerden
minikmucizem34 Kedici bolca dinlen kuzum bolca su ve düzenli beslen eğer bebiş 2 saatte bir emiyorsa sıkıntı yok ama emmiyorsa 2 saatte bir mutlaka sağım yap göğsüne uyarı ver yada bebek emdikten sonra bi 5 dakika boş göğsü sağ gelir inşallah her bulduğunu ye aç kalma yeterki🥰
Kedici tosbiksmoms ben de kendi evimde yaptım bunu, şu an ortalık darma duman ama yeter dağınık olsun çocuğumun sütünden kıymetli değil eşim de söylenirse söylensin çok sıkıntı ise kalksın kendi toplasın ortalığı
Kedici Wanderlust ten tene teması hala yapmadım korkuyorum çocuğu üşütcem diye 2 buçuk aylık oldu hem pişmanlık yaşıyorum hem korku :(
Kedici minikmucizem34 2 değil 1 buçuk saatte bile istiyor bazen ama boş meme olunca 5dk tutsa kar diyorum, önceden 20-30 dklar tutardı hiç kendi bırakmazdı zorla çekerdim mememi artık. 😭 çok üzülüyorum sabahtan beri hurma helva pirinç pilavı yiyorum suyuma dikkat ediyorum rezene çayı demleyip içtim sıcak duş aldım akşama bulgur pilavı yapcam :( limonata da deneyeyim
minikmucizem34 Kedici stres yapma üzülme zaten onlar asla olmamalı hep pozitif düşün sütüm var gelecek de gelir inşallah canım gelse bile hemen gelmez kendini şartlayıp hemen umutsuzluğa kapılma bi kaç gün devam et bakalım gelir
Wanderlust Kedici hayir kis dogumu ne yapsin iskandinav ulkeleri ne yapsin haziran ayindayiz allah askina ne usutmesi🙈 ten tene degdikce sizin sicakliginizla terliyorlar bile cok korkuyorsaniz bebegi ciplak soymasin kendiniz ust bolgenizi soyup bebegin yuzu kollari vs size temas etse yeter onemli olan o sicakligi hissedip o sevgiyle hormonlari arttirmak🌸
Kedici Wanderlust birinin bana bunu demesine ihtiyacım vardı gerçekten teşekkür ederim. Duygusal olarak aşırı hassas ve üzgün bir dönemdeyim çocuk da hissetti sabahtan beri sadece 1 kere 1 saat uyudu. Umarım iyi olur hepimizin bebişleri ve kendimiz