duyguxmiray korkma canım ,bebegine kavuşacani düşün,ben ikinci doğumda oğlumu evde annemle bıraktım ,gece sancı baslayinca ,normal doğumdu ,ve 1,2 kez sadece sormuş sabah uyanınca ,,2 buçuk yaşındaydı,sabaha doğum yaptım gecede orda kaldım, yanımda sadece kız kardeşim vardı,gece de o yanımda kaldı .Ben hep 2 ci doğum daha kolay olur diye düşündüm ve öylede oldu çok şükür .Sana tavsiyem bebeğin evde kalsın ,en rahat ettiği yer orası çünkü ,yanında da annen kalırsa iyi olur ,yada babaannesi